Saturday, 31 December 2011

hari-hari terakhir.......selamat tinggal 2011

askum sume ....huhuhu,x sangke kejap betul masa berlalu....Dan2 da nk berakhir 2011 kn? memang banyak kenangan manis dan pahit yang telah kita lalui.....kadang2 sampai dah x sangup nk hidup....tapi kita hanya manusia,kita harus tabah melalui sume nyer....k0rang ingat lagi tak kisah cinta aquh dan mr.ayie???huh,lupa lha uh....X pe lha,x penting p0wn.....huhuhu,tu kisah pahit,tapi x pe sebaB  sekarang aquh da berjaya melupakan mr.ayie uh....walaupun pahit...tapi aquh percaya yang dia mungkin bukan jodoh aquh....buad mr. ayie....

mr.ayie aquh harap ko bahagia ngan dyer,aquh da maap kn segala2 nyer.....k anggap je yang kita x penah kenal...bukan nk putus sahabat,tapi ini yang terbaik...bagi aquh nie jew cara yang terbaik t0k aquh lupakan ko....

malam nie aquh sambut tahun baru kat tepi pantai....ngan family aquh.....jap ag nak masak2,huhuhu....mercun2 sume da beli,so malam nie nak enj0y2 n lupakan segala yang pahit antara ko dan aquh...bek lah,x b0le nk tlis pnjang2 c0z mak da pngil.....dadaa sume,selamat menyambut tahun baru 2012...

Selamat menyambut,
hari-hari terakhir,
di bulan December tahun 2011 ♥

Friday, 9 December 2011

tinggal kenangan



Ok aquh harap nanti k0rang dengar lagu nie ea,aquh memang dah tak b0leh nak dengar lagu nie,jap2...bukan lagu nie x best cuma aquh dah tak sangup nak hayati setiap butir2 dalam lirik nie....Baik lha,sebenarnya kalau k0rang nak taw lagu nie mr.ayie yang bagi kat aquh tapi dulu lha mase aquh n dyer bahagia....tapi sekarang mr.ayie x buad p0wn apa yang ada dalam lagu nie....C0nt0h lha aquh bagi kat k0rang ea:

walaupun keras dugaan melanda,tak kan ku biar engkau terluka kerna ku tahu...kau lah kekasihku 
 Ok sekarang Allah dah bagi aquh n mr.ayie dugaan,tapi ayie langsung x buad macam lagu nie...tapi dia biar pulak aquh terluka...tapi tak pe lha,aquh cakap banyak p0wn x guna sebab ayie p0wn da buang aquh dari hidup dyer....

Tolong jangan janjikan kebahagian kepada saya kalau awak tak mampu nak lakukannya...!!!!! ^_^
Mr.ayie,aquh tak akan pernah lupa janji2 kau pada aquh....thanx

single

Tengok tajuk p0wn k0rang da taw kn perasaan aquh camne....aquh tak b0leh nak gambarkan....aquh sayang kat mr.ayie....aquh tak pernah curang ngan dyer,tapi bila dyer da kate x ad hati ngan aquh.aquh b0leh buat apa lagi...aquh terpaksa lepaskan dia....aquh x nak....Mr.ayie da ada penganti aquh,cepat sungguh dyer berubah hati....apa yang aquh b0leh buad sekarang,aquh belajar mennyesuaikan diri tampa dia kat sisi aquh....aquh taw aquh x cantik,aquh gem0k....yup gem0k.Sape lha nak kat aquh,mr.ayie p0wn tinggalkan aquh....hanya Allah jew yang taw betapa hancur nya aty aquh nie,macam kene belah2 ngan pisau...ya allah air mata aquh menemani setiap butir2 ayat aquh....Aquh memang tak sangup nak id0p tanpa dyer tapi aquh cuma merancang hanya Allah ajew yang b0leh tentukan....pada dyer yang rampas ayie dari aquh,aquh berd0a 1 hari nanti pasti kau rasa betapa sakit nyer blew bf ko knew rampas....Mr.ayie sekarang k0 da jmpa dyer,k0 da pilih dyer...aquh harap ko x salah buad keputusan,Aquh cuma manusia biasa,aquh memang tak boleh nak jadi yang ko ingin kan tapi aquh ad setia n sayang aja....aquh taw tu x cukup t0k ko....ape pown thanx ayie,sebab kau sudi bagi aquh peluang mengenali kau,aquh hargai ayie....mungkin ko bahagia ngan dyer....ayie aquh nak ko taw aquh x perna benci ko.....semoga bahagia sayang~

Thursday, 8 December 2011

mr.ayie curang @ perasaanku????

sebenarnya hari nie aquh memang tengah happy gilew....c0z sambut bezday akak aquh newrul yg kew 23thn<da tua lha yerk>walaup0n aquh happy ngan family aquh,aquh x pernah lupa kat mr.ayie taw...aquh tetap call dyer....tpy dew kate nk wat kjew,ok fine...aquh bia jerk lha.....Tpy blew quhk balik umah ak p0wn 0n9,pekara pertama bila aquh on9 aquh akan bukak pro5 dyer....punyer lha terkejut blew tg0k dyer tag gmbar s0wang awex nie...aquh x sure lha same ada dyer yang tag or awex uh yang tag.....ak pew ag menyirap arg,punyer lha panas hati aquh....beb girl mane yang x cemburu blew orang yng dyer sayang,percaya 100% wat cam uh kan????k0wang pk arg.K0men2 nyer aquh malaz arg nak ctew...2'2 p0wn gedik,mengada,gatal,miang....memang s**l arg nak men bus**d blakang ak....memang serius aquh tak puas hati ngan awex 2....Law ikut kan aty aquh yng tengah panas nie nak jerk aquh s0und minah gatal uh!!!!!!tpy x pew....aquh sabar dulu....

Sunday, 4 December 2011

dia.....

oh tuhan ku syg dia
oh tuhan ku rindu dia
dimanakah hilangnya
dirinya yg bernama cinta

sungguh bkn perpisahan kumahu
sungguh tak bermaya diriku
disaat aku disingkirkan oleh dirimu

apa yang harusku perkatakan
kiniku telah dilupakan
mgkinkah ini bisa membuat kau bahagia
oohhh...

dimanakah kesilapan diriku
cubalah kau terangi padaku
agar bisa dapatku mengerti
puncanya perpisahan ini

kau senyum ku menangis
kau gembira ku berduka
mengapakah tiada adilnya
dalam bercinta

sedangkan aku telah berjanji
ku akan setia menanti
temani dirimu
dikala sepi dikala kau sedih

ku doakan dia terus bahagia
bersama insan yang dicinta
andainya tidak pernah kuhidup dihatinya

kini semua sudah tiada lagi
senyuman yang terukir dibibir
semenjak telah terjadi
perpisahan....
perpisahan ini....

oohhhh ku cinta dia...

(nie lirik lagu kat bawah nie,lagu nie best sgt....)






Thursday, 1 December 2011

pergi lha koo....

petang yang indah....makan karipap panas n minum epal susu,fuuuhhh nyaman....tapi sowang2 kat umah sunyi sangat2....nak p parks0n mlaz plak...bukan apa malaz nk menapak k0wt (padahal jalan 5 minit jerk)huhuhu....0k lha,balik pada tajuk asal sebenar nya kat aty nie sedih ad,benci ad,rimas ad,meluat ag lha ad....tadi ngah men game kegemaran aquh kat muka buku (castleville)....ad mesej,bila aquh tengok punyer lha terkejut berok....berok p0wn x terkejut cm aquh k0wt,huhuhu.Nak taw cpew mesaj????aquh punyer bekas pakwe....OMG,kenapa dyer datang dalam id0p aquh???kenapa?kenapa?aquh dah lupakan segala2nyer pasal dyer,pelik sangat2.....Anta mesej sebab rindu kat aquh??jadah nyerrr????berdekah2 aquh ketawa siap guling2 ag.....dyer ckap dyer rindu aquh,x taw lha nper...slalu mimpi ak,hahahah....skunk dah pandai lak sebut mintak maaf eak....Ceh dulu masa dyer tinggal kn aquh langsung x pk kan,skunk nk balik....Ape punyer laki lha koo nie....Pe2 p0wn aquh da lupe kan segala kenangan aquh n dyer.....Aquh da x nk dyer lagi...s0rry yer pak cik....Lagi p0wn aquh kan dah ad penganti ko skunk...semua ciri2 laki idaman yang aquh g taw k0 dulu ad pada bf baru aquh(ayie yang aquh sayang)....kepada MR.U kalau k0o bace bl0g aquh nie,aquh minx s0rry yer,aquh da ade yang bawu,lebih baik n lbih cintakan aquh....S0,k0o p lha cari girl len,k0o kan nsem...ad lagu t0k k0o MR.u....TQ.