Thursday, 8 March 2012

selamat hari wanita sedunia

assalammualaikum....
post ditujukan buat wanita2
dan kepada yang teringin nak jadi wanita
huhuhu,sian kn...
so bagi.....

tema tahun nie
“Equal Rights, Equal Opportunities: Progress for All”
*copy paste*

selamat menyambut hari wanita sedunia
lebih2 lagi buat mak saye
puan salmah@salbiah abu bakar
name pown 2,hebat kn?
hekhekhek



mak sye bkn askar
bukan jgak p0lis
tapi dyer kuat
kuat membesarkan anak2
yg 5 owang tapi nakal
hanya tuhan yang tahu
mak jgak rajin
rjin masak
tgk lha ank2 nyer
bumbum sume

skunk sume da besa2
thanx mak
love 2 s0 much
<3

Tuesday, 28 February 2012

semalam~


hyee kawan-kawan...
cari nie ain nk share pic kte owg mlm tdi...
ap p0wn sume nk tangkap pic kn...
alorh bese lha owg pmpuan kn..
tgok lha sendiri k pic2 yg tah pe...
pic cmni p0wn nk ms0k blog ke?
bese lha nie kn diari
kne msok gak 
kn3x





telur merah ke 2???huhuhu,yup,telo nie wrna merah taw....hehehe,jgn wat mke plik k....telo nie dapat dari member cina akak,ank nyer ckup 1 bulan kowt...cm 2 lha,x sure sbb aku tolong mkan jerk,huhuhu...
Ok pic yang bawah nie plak akak aku punyer....
x bgi taw pown nak isi....
taw2 posmen da anta depan rumah
*sakit hati*
huhuhuhu....gram jerk
xpe jap g ak isi jugak
hope ad lagi
hehhehe
<3




huh....jeles x?korang nak x?law nak jgak... jom cepat2 g isi form 2 k.... 

bek lha yang last nie ak beli semalam
saudara sepupu choki-choki
sedap taw....
nyum2
nak x?
g beli k
huhuhu
dadaaa alll
<3

Monday, 13 February 2012

kenduri kahwin at tanjung bidara

hyee sume....ok ary nie ain nk k0gsi kn gmbr2 ain mse p knduri kahwin kat melaka,pic x byk p0wn....sbb x byk masa.....tapi ap yang best nyer,kita owg kai tudung yang kita owg buad sendiri taw,jeng3x.....jgn x caye lak.....

nie tudung yang kita owg buad....yang bawah2 tu aku pakai mse p melaka,kenduri kahwin kn....kne lha kai tudung,yer tak?






nie pulak tudung yang akak ak jhit t0k dia pakai....pink punyer.tapi nie mse dlm pr0ses....yg da siap mcm yg da pkai 2....cm bese lha law kowang nk tnya or kritik ker k0rang b0leh tnggalkn k0men at bawah p0st nie nty yerk,huhuhu






nie antara 0le-0le yang kita owng sempat beli kat tnjung bidara nie....huhuhu.X sabar nty nk p ag....ser0n0k2.walaup0wn sekejap n penat...teng0k sempat ag beli belacan ngan cencal0k t0k mak n abah,huhuhu





Thursday, 9 February 2012

hitan vs merah!

bek lah....k0wang da bace tak tajuk kt atas tu???bunyi nyer macam HOT jerk kn?hehehhe....sebenar nyer x p0wn.....ak nk tukar segala jenis2 warna yang ad kat dlm bl0g ak nie kepada warna hitam n merah.....huhuhuhu.....k0wang rase ok x?tapi ak nak try dulu....t da jdi ley lha bangga sikit ngan hasil kerja ak nie....j0m...j0m...j0m...kita mula yuk....^^

kalau x lawa k0rang k0men lha eak....law k0wang x k0men cmne ak nk taw kelemahan ak....kan...kan...kan

Monday, 9 January 2012

header buruk

huhuhu.....k0wang taw kn yang aku memang masih baru lagi dalam dunia bl0g nie....s0 bl0g ak memang lha x bape nak cntik law nk di bandingkn dengan u all kan....malam nie ak x b0le tid0w so ak p0wn rajin2 kan lha tangan ak nie belajar wat header t0k bl0g kesayangan ak nie....

k0wang teng0k lha sendiri ap yang ak da wat,huhuhuhu<gelak malu>....x cantik kan???kn???hehehehe....nak wat camne nie jek yang ak reti...x pe ea,nty ak blajar ag....then cuba wat ag cantik2....

sekurang2nyer ak buad sendiri dak??simple sangat eak?ok lha,nk p blajar ag nie.....spe2 yg taw kt mne nk d0wnl0ad ad0be ph0t0sh0p 2 g taw lha ea...nak sgt2 nie....k bye sume,askum.... =)

Friday, 6 January 2012

shoutmix x b0ley pakai....^^

askum sume....k0rang2 yang bl0gger msty da taw kn?cume ak jerk
 yang lambat macam siput nak pergi jalan2....huhuhu.Bukan apa,bzy sikit lha kebelakangan nie....s0 x sempat nak update bl0g....Erm k0n0n2 nak teng0k k0tak jerit sekali.....kuar ini daa~
Terkejut sy.....







huhuhu,sdey nyer,da taw kn nper....sebab shoutmix skunk nak guna kena bayar....uh yang malas....memandangkan shoutmix da x b0ley pakai,ramai lha yang seb0k nk cari yang baru....sbb k0tak jerit nie bagi ak lah sangat penting.C0z sume yang datang jengah kita nak tinggalkn pesan cmne kn....

S0 ak p0wn seb0k nak cari yang baru...tapi ak kai cb0x jerk senang kan....malaz nak peningkn kepala....sape2 yg l0m tukar uh,kai cb0x jerk....<pr0m0te lha plak~

bek lha,da x dew idea lha nk taip....s0ry law ad slah slap....dadaa sume...

Saturday, 31 December 2011

hari-hari terakhir.......selamat tinggal 2011

askum sume ....huhuhu,x sangke kejap betul masa berlalu....Dan2 da nk berakhir 2011 kn? memang banyak kenangan manis dan pahit yang telah kita lalui.....kadang2 sampai dah x sangup nk hidup....tapi kita hanya manusia,kita harus tabah melalui sume nyer....k0rang ingat lagi tak kisah cinta aquh dan mr.ayie???huh,lupa lha uh....X pe lha,x penting p0wn.....huhuhu,tu kisah pahit,tapi x pe sebaB  sekarang aquh da berjaya melupakan mr.ayie uh....walaupun pahit...tapi aquh percaya yang dia mungkin bukan jodoh aquh....buad mr. ayie....

mr.ayie aquh harap ko bahagia ngan dyer,aquh da maap kn segala2 nyer.....k anggap je yang kita x penah kenal...bukan nk putus sahabat,tapi ini yang terbaik...bagi aquh nie jew cara yang terbaik t0k aquh lupakan ko....

malam nie aquh sambut tahun baru kat tepi pantai....ngan family aquh.....jap ag nak masak2,huhuhu....mercun2 sume da beli,so malam nie nak enj0y2 n lupakan segala yang pahit antara ko dan aquh...bek lah,x b0le nk tlis pnjang2 c0z mak da pngil.....dadaa sume,selamat menyambut tahun baru 2012...

Selamat menyambut,
hari-hari terakhir,
di bulan December tahun 2011 ♥